۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۳

مهمانان خارجی تماشاگر «رستاخیز» شدند/حضور عرب‌ها با لباس بومی

مهمانان خارجی تماشاگر «رستاخیز» شدند/حضور عرب‌ها با لباس بومی

فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش به عنوان فیلم پایانی بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر باحضور مهمانان خارجی این رویداد سینمایی نمایش داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «رستاخیز» از ساخته های احمدرضا درویش بدون حضور کارگردان و تهیه کننده این فیلم سینمایی در میان استقبال مخاطبان داخلی و خارجی نمایش داده شد. در میان مهمانان خارجی، سینماگران عرب با لباس‌های بومی خود حضور داشتند و به تماشای «رستاخیز» نشستند.

نسخه نمایش فیلم سینمایی«رستاخیز» همان نسخه اکران شده در جشنوار سی و دوم با نمایش چهره حضرت ابوالفضل (ع) بود که با زیر نویس انگلیسی روی پرده رفت.

پیش از این قرار بود که فیلم «محمد رسول‌الله» در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رود اما اعلام شد که به دلیل انجام جزییات امور فنی، در بخش بین‌الملل فیلم فجر نمایش داده نمی شود.

مجید مجیدی کارگردان فیلم«محمدرسول الله» و رئیس هیات داوران بخش ملی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ساعات پایانی آخرین روز از برگزاری جشنواره در بازار فیلم فجر حضور پیدا کرد و درباره پخش بین المللی فیلم «محمدرسول الله» رایزنی هایی را انجام داده است.

کد خبر 2566342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha